השקעות נדל"ן בארה"ב

ישראלים רבים מחפשים דרכים כיצד להשקיע את כספם בהשקעות שיכולות לספק להם תשואה יפה, בין אם זה מתוך כוונה לייצר מהרווחים השקעות נוספות ובין אם זה מתוך כוונה להשתמש ברווחים לצורך חסכונות או רכישת נכסים שונים.

מאחר וקשה מאוד להשקיע בנדל"ן בישראל בצורה אפקטיבית, אזי שרבים מהם מחפשים השקעות במדינות שונות. אחת המדינות הפופולאריות ביותר בקרב ישראלים רבים, היא ללא ספק ארצות הברית. לכן אנחנו יכולים למצוא ישראלים רבים שמשקיעים את כספם בהשקעות נדל"ן בניו יורק, מיאמי, לאס וגאס, קליפורניה וכן ביעדים נוספים.

מדוע ישראלים בוחרים להשקיע בארה"ב?

מצד אחד זה אמור להיות מובן מאליו. השוק האמריקאי הוא מאוד איכותי, מאוד מתקדם, מספק הרבה מאוד אפשרויות. מצד שני, לא מדובר בשוק קל או זול. ביחס למשל לשוק המזרח אירופאי, אזי שכאן ההשקעות הנדרשות הן הרבה יותר גבוהות, בוודאי הרבה יותר משמעותיות ולא לכל אחד יש את היכולת הכלכלית לשם כך.

ובכל זאת, ישראלים רבים בוחרים להשקיע בארה"ב, בין אם זה בגלל שמדובר בשוק פשוט ונוח מבחינה בירוקרטית, בין אם זה בגלל האופציות השונות שטמונות בו, המגוון הרחב של המקומות ומאפייני ההשקעה, וכן בזכות העובדה שאפשר למצוא לא מעט חברות ישראליות אשר פעילות בארה"ב ומספקות שירותים עבור ישראלים, בין אם הם חיים שם ובין אם הם מתגוררים בישראל ומשקיעים את כספים בנדל"ן אמריקאי.