דירות בלאס וגאס

הימור משתלם

אחת הערים הכי פופולאריות בארצות הברית, הן בקרב תיירים והן בקרב אמריקאיים שמתגוררים במדינה, היא ללא ספק לאס וגאס. העיר שנמצאת בנאבדה, מושכת אליה מיליוני מבקרים אשר מגיעים אליה משתי מטרות, להמר ולבלות.

בתור ישראלים שמתגוררים הרחק מהעיר, גם אנחנו יכולים ליהנות מלאס וגאס ומכך שהיא מוקד משיכה עבור תיירים מכל העולם וכן עבור אמריקאיים שרוצים ליהנות ממה שיש לעיר לספק, מהחלום האמריקאי בהתגלמותו. אנחנו יכולים ליהנות מהעיר בזכות האפשרות להשקיע בה. אנחנו יכולים להשקיע בנכסים שונים בעיר ובפרט בדירות, וליהנות מהתשואה שהן יוצרות.

צריך להדגיש, לאס וגאס היא שוק לא קטן עבור משקיעי נדל"ן. אומנם לא מדובר בשוק דומה לשוק דירות במיאמי או בניו יורק, אך בהחלט מדובר על שוק גדול ומפותח, כזה שיכול להציע מגוון רחב של דירות ונכסים בסדרי גודל שונים. אלה מיועדים לתיירים שרוצים לשהות בעיר במשך תקופות שונות, עבור עובדים, כולל מהגרים, שמגיעים אל העיר לצורך חיפוש פרנסה, וכן עבור אמריקאים, בפרט מבוגרים, אשר מעוניינים להתגורר בה.

כיצד אנחנו יכולים להרוויח מהשוק לאס וגאס

לפני שנציג נתונים וכדומה, צריך לומר אם אנחנו מעוניינים להשקיע בנכסים בעיר, הרי מוטב שנעשה זאת דרך חברות מקומיות, בין היתר אנחנו יכולים למצוא חברות נדל"ן ישראליות שפעילות בעיר, רוכשות נכסים עבור משקיעים, משפצים ומתחזקים את המבנים ואז נוהגים על פי מה שהמשקיעים מחליטים, בין אם מדובר בהשקעה קצרת טווח או השקעה ארוכה.

השקעה בלאס וגאס היא משתלמת, בין היתר בגלל תהליכי פיתוח מואצים שהעיר עברה במהלך השנים וכן בזכות העובדה שמחירי הנדל"ן בעיר ירדו אחרי המשבר של שנת 2008. כיום אפשר למצוא נכסים בשווי 100 אלף דולר עם תשואה של 6.5 אחוז בשנה. מה שכן, חשוב להדגיש, שמחירי הנדל"ן מטפסים לאט לאט ועל כן סביר להניח, שאנחנו כבר נמצא נכסים במחירים הרבה יותר גבוהים. מה שכן, עלויות האחזקה הן נמוכות בגלל התחרות הרבה בין החברות השונות שפעילות בשוק המקומי.

מי שרוצה להשקיע בנכס בלאס וגאס, יכול למצוא דירות הן באזורי התיירות והן באזורים הרבה פחות מתויירים, ובכל זאת מבוקשים.