קניית בית בארה״ב

10 סיבות למה כדאי לכם להשקיע ולקנות נכס בארה״ב

עם השנים, יותר ויותר ישראלים בוחרים להשקיע את הכסף שלהם מעבר לים. השקעות נדל"ן במדינות שונות בעולם. אחרי שהבינו שהשקעה בנדל"ן בישראל לא תניב את התשואה שהם מצפים לה ויהיה להם מאוד קשה גם להשקיע וגם להרוויח מההשקעה, אז הם החלו לחפש השקעות במדינות אחרות, שם יש הרבה יותר אפשרויות וכן התשואה יכולה להיות יותר גדולה.

דוגמא טובה לכך אפשר למצוא אצל ישראלים שהחליטו להשקיע ברכישת נכסים בארה"ב. על פניו, קניית בית בארה"ב נשמעת כמו משימה בלתי אפשרית כמעט, הרי כולם גדלנו על ההנחה שבארצות הברית המחירים הרבה יותר גבוהים מאשר בארץ, אך זה לא מדויק, שכן מדובר במדינה גדולה והשוק בה הוא הרבה יותר מפותח ומגוון, כך שניתן לרכוש נכסים במחירים יותר משתלמים מאשר בארץ וליהנות מתנאים יותר טובים, גם בהשקעה וגם ברווח.

לפני שנציג 10 סיבות מדוע משתלם להשקיע ולרכוש נכס בארצות הברית, צריך לציין, השקעות נדל"ן בחו"ל ובפרט השקעות נדל"ן בארצות הברית, הפכו להיות הרבה יותר פשוטות עם הזמן, בין אם זה בגלל שנכנסו לשם גורמים ישראליים שמתווכים ומטפלים בכל היבט שקשור להשקעה וכן בהיבטים שונים לאחר מכן, וכן בגלל העובדה שיש הרבה מאוד מידע בנושא, בין אם זה דרך אתרי אינטרנט, קבוצות פייסבוק, יועצים, סוכנויות וגורמים אחרים.

עשר סיבות מדוע שווה להשקיע בנדל"ן בארצות הברית

סיבה 1 – כאמור מדובר בשוק מאוד גדול, מאוד מגוון. כך תמיד אפשר למצוא מקום בו ניתן להשקיע בתנאים שרלוונטיים עבורנו ולהרוויח. אנחנו לא חייבים לפנות לשוק הכי יקר בהכרח. אפשר למצוא גם שווקים בינוניים יותר.

סיבה 2 – למרות שארצות הברית חווה מעת לעת משברים כלכליים, כמו למשל ב-2008, מדובר במדינה עם כלכלה יציבה, שלטון יציב, אנחנו יכולים להיות בטוחים שהכסף שלנו לא יילך לאיבוד.

סיבה 3 – אם נניח נשקיע ברכישת דירה בישראל, אם נרצה להרוויח, נצטרך לקנות דירה מאוד יקרה ולחכות זמן רב עד שנחזיר את ההשקעה. בארצות הברית, הביקוש גדול יותר ולכן הסיכוי לרווח הוא יותר משמעותי.

סיבה 4 – היכולת לקבל משכנתא דרך בנקים אמריקאיים או גורמים אחרים, היא הרבה יותר קלה מאשר לקבל משכנתא בישראל.

סיבה 5 – כמו שציינו, יש הרבה מאוד חברות וגורמים ישראלים שעוסקים בתיווך, אחזקת מבנים וכל מה שקשור לנושא. אנחנו לא צריכים לעשות שום דבר מלבד להשקיע כסף.

סיבה 6 – ניתן להיכנס להשקעות עם גורמים נוספים וליהנות מהרווח באופן יחסי.

סיבה 7 – אותו נכס שאנחנו קונים, יכול לשרת אותנו או את הילדים שלנו בעתיד, אם נרצה בכך.

סיבה 8 – אנחנו לא צריכים להיות מעורבים מול השוכרים, יש מי שיעשה זאת בשבילנו.

סיבה 9 – השקעה בנדל"ן באופן כללי היא משתלמת יותר מהשקעות במוצרים שיכולים להיעלם יום אחד

סיבה 10 – תמיד טוב שיהיה לנו מקור הכנסה נוסף.