דירות במיאמי

למצוא את הדירות הטובות ביותר להשקעה

ישראלים רבים בוחרים להשקיע בשנים האחרונות בערים שונות בארצות הברית. עבור רבים מהם, השקעה זו נחשבת לתעודת ביטוח לצורך עתיד כלכלי טוב יותר עבורם או עבור בני משפחתם. הם בוחרים להשקיע באותן ערים, מתוך הבנה שהשקעה בנדל"ן בישראל איננה משתלמת בגלל המחירים הגבוהים והתשואה הנמוכה, אז הם מחפשים יעדים מעבר לים. ארצות הברית היא שוק גדול ומשוכלל, אפשר למצוא בה ערים שונות להשקיע שם, עם נכסים במחירים סבירים ותשואה טובה.

בזמן שיש כאלה שבוחרים להשקיע את כספים במסגרת נדל"ן בניו יורק, אחרים בוחרים לחפש דירות במיאמי לצורך השקעה. העיר הדרומית שנמצאת בפלורידה, מושכת אליה לא מעט משקיעים ישראלים, הן בגלל העובדה שמדובר בעיר מאוד גדולה עם שוק מפותח, מדובר על עיר שיש בה קהילה יהודית וישראלית גדולה, וכן אפשר למצוא גם היציע וגם ביקושים מאוד גדולים, בין אם זה מצד אמריקאים ובין אם זה מצד קבוצות ומגזרים אחרים. צריך לומר עוד, שחלק גדול מהשקעות מיועדות לשכירות או לשירותי תיירות בעיר.

לפני שנסביר כיצד עושים זאת, חשוב לומר, שיש לא מעט חברות ישראליות שפעילות במקום וכן קרנות השקעות ישראליות אשר יכולות לנתב את ההשקעה של המשקיעים לדירות ונכסים שונים בעיר. מוטב לבצע את ההשקעה דרך גורמים מקצועיים, גם בשביל להשקיע במקומות הנכונים וגם בשביל לבצע את ההשקעה בתנאים ובצורה נכונה.

כיצד משקיעים בדירות במיאמי

כאשר אנחנו בוחרים להשקיע את הכסף שלנו בדירה במיאמי, עלינו לשאול את עצמנו מספר שאלות. ראשית, לשם מה אנחנו רוצים לבצע את ההשקעה. האם מדובר בהשקעה לטווח קצר, ואז אנחנו יכולים לקנות דירה, לשפץ אותה, לעלות את הערך שלה ואז למכור אותה, או שמא אנחנו בוחרים לבצע השקעה לטווח ארוך, ואז אנחנו יכולים להשכיר אותה. במקרה כזה, רצוי שנעבוד עם חברה מקומית שתבצע עבורנו את כל השירותים הנדרשים לשם כך באופן שוטף.

שנית, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו איפה אנחנו רוצים לקנות את הנכס, האם לאורך החופים של מיאמי או בתוך העיר, באזורים פחות מתויירים, אך כאלה שיש בהם ביקוש רב ונכסים בעלויות שונות.